
Οι συνεχείς αλλαγές που παρατηρούνται στο επιχειρηματικό περιβάλλον, οι αστάθμητοι παράγοντες και ο ανταγωνισμός συνεχώς πιέζουν τις επιχειρήσεις και δημιουργούν ένα δυναμικό σύστημα αλληλεπιδράσεων. Οι ανταγωνιστές συνεχώς ψάχνουν τρόπους για να αποκομίσουν περισσότερους πελάτες, ενώ ο αριθμός των δυνητικών πελατών είναι συνήθως σταθερός.
Μαντέψτε από πού θα βρουν νέους πελάτες: Θα «κλέψουν» πελάτες από τον ανταγωνισμό- δηλαδή από εσάς!
Στη σύγχρονη εποχή οι καταναλωτές απολαμβάνουν πληθώρα πληροφόρησης. Ενημερώνονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν και πολιορκούνται συνεχώς από διαφημίσεις. Έτσι, οι σύγχρονες επιχειρήσεις θα πρέπει να αντιληφθούν γρήγορα την αλλαγή αυτή και να προετοιμαστούν κατάλληλα για να πείσουν για την ανωτερότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρουν ένα νέο είδος καταναλωτή: τον πληροφορημένο καταναλωτή.
Το κλειδί της επιτυχίας δε βρίσκεται σκουριασμένο και κρυμμένο σε κάποιο ξεχασμένο σεντούκι. Το κλειδί της επιτυχίας είναι σχετικά νέο, βαρύ και γυαλιστερό: Η αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες.
Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι η χάραξη μίας στρατηγικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων είναι το θεμέλιο για τη λειτουργία κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα από το μέγεθος της και τον κλάδο που δραστηριοποιείται. Η στρατηγική αυτή θα καθορίσει τις πωλήσεις της επιχείρησής σας.
Το βασικό στοιχείο που διασφαλίζει την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων είναι τα συστήματα CRM– Customer Relationship Management.
Το λογισμικό CRM έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να γνωρίσουν καλύτερα τους υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες και να δημιουργήσουν ισχυρές πελατειακές σχέσεις με την πάροδο του χρόνου. Επομένως, η ενσωμάτωση ενός συστήματος CRM δε θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως απλά μία εφαρμογή, αλλά ως ένα στρατηγικό εργαλείο που θα παίξει καθοριστικό ρόλο στη διατήρηση και την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς.
Πώς όμως μπορεί να σας βοηθήσει ένα σύγχρονο σύστημα CRM στην πράξη; Ποιες είναι οι δυνατότητες που προσφέρει;
- Διαχείριση Επαφών
Όλες οι επαφές σας, καθώς και το ιστορικό τους άμεσα διαθέσιμες και εύκολα προσβάσιμες ακόμη και από το κινητό σας τηλέφωνο.
- Οργάνωση και Χρονοπρογραμματισμός Ενεργειών
Ανάθεση, διαμοιρασμός και παρακολούθηση των εργασιών και των ενεργειών του προσωπικού με τη χρήση ενός εικονικού Ημερολογίου.
- Διαχείριση Προωθητικών Ενεργειών
Παρακολούθηση και ανάλυση προωθητικών ενεργειών με τη χρήση διαγραμμάτων και στατιστικών στοιχείων και μετατροπή ευκαιριών πώλησης σε προσφορές.
- Υποστήριξη Προγραμμάτων Πιστότητας (Κάρτες Μέλους)
Δημιουργία προγραμμάτων συγκέντρωσης και εξαργύρωσης πόντων, διατήρηση ιστορικού κάθε κάρτας και εξαγωγή επιλεγμένων στατιστικών στοιχείων.
Τα συστήματα CRM έχουν αποδείξει ότι αποτελούν μία αρκετά οικονομική εφαρμογή, η οποία όμως οργανώνει αποτελεσματικά τη λειτουργία της επιχείρησης και προσδίδουν ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Για την οργάνωση της επιχείρησής σας εμπιστευθείτε τους ειδικούς.
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για μία δωρεάν συνεδρία, κατά την οποία ένας από τους εξειδικευμένους συμβούλους μας θα καταγράψει τις ανάγκες σας και θα σας αποδώσει μία τεχνική και οικονομική προσφορά… στα μέτρα σας!