Εφαρμογή που απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας με ανάγκες Διαχείρισης Τουριστικών Καταλυμάτων.
Οι κρατήσεις μέσω διαδικτύου είναι όλο και περισσότερες, με αποτέλεσμα να κάνουν πιο πολύπλοκη την παρακολούθηση των πλάνων / πωλήσεων.
Η εφαρμογή PYLON HOSPITALITY μπορεί να απλοποιήσει όλη αυτή τη διαδικασία, παρέχοντας on-line συνδέσεις με συστήματα κρατήσεων ή channel management εφαρμογές.

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ

ΗΟSPITALITY ENTRY

Ευκολία στη χρήση και ευελιξία με την έκδοση PYLON Hospitality Entry που απευθύνεται στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας.

Μέχρι 20 Δωμάτια, Κρατήσεις, Τιμοκατάλογοι, Πλάνο Δωματίων, Πλάνο Κρατήσεων, Αφίξεις, Αναχωρήσεις, Όλοι οι τύποι παραστατικών, Ιστορικό Πελατολογίου, πλήθος αναφορών (προβλέψεις πληρότητας, στατιστικά ξενοδοχείου, ανάλυση εσόδων – εισπράξεων).

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ

Η ενοποιημένη πλατφόρμα PYLON, αποτελεί μία τεχνολογική καινοτομία. Μπορεί να λειτουργήσει σε οποιοδήποτε device (tablet, pc, POS) και να εκτυπώσει σε όλους τους τύπους εκτυπωτών.

Με ελάχιστες ανάγκες σε δυνατότητες hardware, μπορεί στις περισσότερες περιπτώσεις να αξιοποιήσει τον υπάρχον εξοπλισμό μιας επιχείρησης και υποστηρίζει local-cloud database. Μπορεί να συνδυάσει την βέλτιστη ισορροπία εξοπλισμού / επένδυσης.

ΠΛΗΡΗΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ

O σχεδιασμός της έχει γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να αξιοποιήσει όλες τις παράλληλες λειτουργίες της εφαρμογής:
Retail (για διαχείριση mini market, καταστημάτων δώρων, κλπ).
Restaurant (για εστιατόρια, ταβέρνες, μπαρ, κέντρα διασκέδασης, κλπ).
Commercial (με πλήρη διαχείριση αποθήκης – αγορών).
CRM (καμπάνιες και εξειδικευμένες λειτουργίες διαχείρισης SPA και εκδηλώσεων).
Λογιστική (πλήρης τήρηση και παρακολούθηση απλογραφικών και διπλογραφικών βιβλίων, β’ και γ’ κατηγορίας).

Ο πελάτης είναι μία κοινή οντότητα, την οποία μπορούμε να διαχειριστούμε, όχι μόνο στην ξενοδοχειακή λειτουργία, αλλά και στις καμπάνιες του CRM, στις καρτέλες χρεωστών του λογιστηρίου, στους προμηθευτές και στους πελάτες λιανικής, στο SPA κλπ.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΛΑΝΩΝ

Όλες οι εργασίες μπορούν να εκτελεστούν μέσα από τα ειδικά πλάνα της εφαρμογής.
Αφίξεις, αναχωρήσεις, έκδοση παραστατικών, παρακολούθηση λογαριασμών, split reservations, ιστορικό πελάτη, καταχώρηση νέων κρατήσεων. Όλα με μία κίνηση από το διαδραστικό πλάνο δωματίων.

Αλλά και σε πιο μεγάλες μονάδες, το πλάνο κρατήσεων, το ημερήσιο πλάνο (ανά όροφο και συνολικά) δίνουν τη δυνατότητα με ελάχιστες κινήσεις να ολοκληρώνονται όλες οι εργασίες αποτελεσματικά και με μηδενικό χάσιμο χρόνου.

ΜΟΒΙLE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

Ενημερωθείτε μέσα από την εφαρμογή PYLON Hospitality Mobile για την Διαχείριση Reception, για Κρατήσεις, Έλεγχο διαθεσιμότητας, Πλάνο δωματίων, Ιστορικό πελατών, Fast Check in, Άμεση ενημέρωση status Housekeeping, Ενημέρωση και διαχείριση βλαβών (maintenance), Αναφορές/ reporting, Διαχείριση room service, Διαχείριση Mini Bar, Ασύρματη παραγγελιοληψία εστιατορίου, Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών εστιατορίου.

Ολοκληρωμένη λειτουργικότητα για το εστιατόριο (αλλαγές τραπεζιών, σερβιτόρου, τρόπου πληρωμής και μερική εξόφληση).

ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ

Μία μοναδική εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης. Με το Roaming UI (User Interface) κάνετε απλά login από οποιοδήποτε σταθμό εργασίας, όπου και κι αν βρίσκεστε και άμεσα θα εργαστείτε στο προσωπικό περιβάλλον εργασίας σας με όλες τις επιλογές – παραμετροποιήσεις σας, το δικό σας dashboard με τους οικονομικούς δείκτες και τις πληροφορίες που παρακολουθείτε και το προσωπικό σας menu.

Εργαστείτε και μέσα από κινητό ή tablet!

ΠΛΗΡΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ

Εκτυπωτικά που μπορούν να εμφανιστούν είτε σε έντυπη μορφή είτε ως browse οθόνες.
Χρησιμοποιήστε τις B.I. δυνατότητες της PYLON και ενημερωθείτε δυναμικά με Pivot Tables. Εμπλουτίστε το προσωπικό σας dashboard με επιλεγμένα KPIs (Key Performance Indicators).

Δημιουργήστε τις δικές σας εκτυπώσεις με εύκολο και γρήγορο τρόπο με την γεννήτρια εκτυπώσεων Easy Report Generator.

Εξάγετε τα εκτυπωτικά σε όλους τους βασικούς τύπους αρχείων του MS Office και επισυνάψτε τα αυτόματα σε email.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

  • Πλήρης διαμόρφωση οθόνης κράτησης.
  • Διαχείριση μεμονωμένων πελατών.
  • Κρατήσεις group με rooming lists και ειδικά wizards για μαζικές ενημερώσεις δεδομένων.
  • Ειδικό πλάνο κρατήσεων, με δυνατότητα αλλαγών όλων των στοιχείων κάθε κράτησης ανά ημέρα.
  • Τιμοκατάλογοι με πολλαπλές επιλογές για προσαρμογή στις εκάστοτε ανάγκες της επιχείρησης και διαχείριση πρόσθετων χρεώσεων.
  • Προσφορές τιμοκαταλόγων, παρακολούθηση early booking, special offer και άλλες ειδικές εκπτώσεις σε μεμονωμένους και πρακτορειακούς πελάτες.
  • Σύνδεση με channel management εφαρμογές, για ενημέρωση OTAs (on-line travel agents) και GDSs (global distribution systems) με τις παρακάτω δυνατότητες (upload availability-rates-rate restrictions, download reservations).
  • Σύνδεση με μηχανές κρατήσεων site ξενοδοχείων.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

  • Πλάνο δωματίων με πλήθος λειτουργιών σε ένα πλήρως γραφικό περιβάλλον.
  • Δωμάτια με ειδικά χαρακτηριστικά για ευκολότερη ανεύρεση, ανάθεση.
  • Check in – Check out με αυτοματισμούς για μεγαλύτερη ταχύτητα.
  • Παρακολούθηση καθαριότητας.
  • Πολλαπλοί λογαριασμοί πελατών με drag & drop μεταφορές και ειδικές οδηγίες τιμολόγησης.
  • Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών.
  • Παρακολούθηση ταμείων ανά βάρδια – χρήστη.

ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ (ALLOTMENTS)

  • Δυνατότητα παρακολούθησης όλων των συμβολαίων με ταξιδιωτικούς πράκτορες και εταιρείες.
  • Παρακολούθηση με χρεωστικούς τύπους δωματίων.
  • Release periods.
  • Booking position.
  • Ειδικοί τιμοκατάλογοι (παρακολούθησης early booking κ.α.)

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ SPA

  • Ημερολόγιο ραντεβού.
  • Εκδόσεις παραστατικών.
  • Διαχείριση πόρων (χώροι, προσωπικό).

INTERFACES / ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

  • Τηλεφωνικά κέντρα.
  • Συστήματα pay tv.
  • Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές.
  • E-billing πλατφόρμες.
  • Channel management.
  • Site κρατήσεων.
  • Άλλα λογιστικά και εμπορικά συστήματα.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

  • Ημερολόγιο ραντεβού.
  • Προσφορές, παραγγελίες.
  • Διαχείριση πόρων (χώροι, εξοπλισμός, αίθουσες).

ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΙΣ ΣΕΙΡΑΣ PYLON

  • PYLON Commercial
  • PYLON Restaurant
  • PYLON Accounting
  • PYLON CRM
  • PYLON Sales Force Automation

Διαχείριση Reception, Mini bar, Housekeeping και Maintenance και μέσα από κινητό ή tablet!

  • Κρατήσεις
  • Έλεγχος διαθεσιμότητας
  • Πλάνο δωματίων
  • Ιστορικό πελατών
  • Fast Check in
  • Άμεση ενημέρωση status Housekeeping
  • Ενημέρωση και διαχείριση βλαβών (maintenance)
  • Αναφορές/ reporting
  • Διαχείριση room service
  • Διαχείριση Mini Bar
  • Ασύρματη παραγγελιοληψία εστιατορίου
  • Έκδοση όλων των τύπων παραστατικών εστιατορίου
  • Ολοκληρωμένη λειτουργικότητα για το εστιατόριο (αλλαγή τραπεζιών, αλλαγή σερβιτόρου, αλλαγή τρόπου πληρωμής, μερική εξόφληση)