Τρόποι για να αυξήσετε τα κέρδη σας με τη χρήση ERP

By 15/01/2018SOFTWARE TIPS

Το κέρδος είναι πάντα ο απώτερος σκοπός κάθε επιχείρησης και τα συστήματα ERP έχουν δημιουργηθεί για να τον υπηρετούν. Πώς, όμως, ακριβώς ένα σύστημα ERP μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησής σας;

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε για τα συστήματα ERP είναι ότι επηρεάζουν σχεδόν όλες τις λειτουργίες μίας επιχείρησης, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Η πληροφόρηση, λοιπόν, σε συνδυασμό με την αυτοματοποίηση που μπορεί να προσφέρει το σύστημα σε πληθώρα λειτουργιών και διαδικασιών αποτελούν το κλειδί για την επιτυχία και την αύξηση των κερδών.

Ενσωμάτωση βέλτιστων πρακτικών (Best Practices)

Τα συστήματα ERP ενσωματώνουν βέλτιστες πρακτικές που πηγάζουν από εμπειρία πετυχημένων εταιρειών του κλάδου. Οι βέλτιστες πρακτικές είναι από τη φύση τους αυξάνουν το κέρδος. Είναι σαν να σας ψιθυρίζει κάποιος τα μυστικά άλλων πετυχημένων εταιρειών. Τα συστήματα ERP σας βοηθούν να τυποποιήσετε όλες τις εσωτερικές διαδικασίες της επιχείρησής σας με βάση βέλτιστες πρακτικές. Έτσι, η επιχείρησή σας θα είναι σε θέση να λειτουργεί με τον καλύτερο και πλέον προσοδοφόρο τρόπο.

 Μείωση λειτουργικού κόστους  

Μέσω της αυτοματοποίησης των επαναλαμβανόμενων διαδικασιών μειώνονται οι δαπάνες προσωπικού, ενώ παράλληλα το προσωπικό έχει στη διάθεσή του περισσότερο χρόνο για να ασχοληθεί με άλλες περισσότερο σημαντικές λειτουργίες, όπως για παράδειγμα η εξυπηρέτηση πελατών.  Όλη την απαραίτητη πληροφόρηση είναι διαθέσιμη, έτσι ώστε να λαμβάνονται αποφάσεις πιο γρήγορα.

Μείωση χρόνου παραγωγής

Σε επιχειρήσεις που διαθέτουν προϊόντα, ο χρόνος παραγωγής και παράδοσης μπορεί να μειωθεί στο ελάχιστο, μέσω της αυτοματοποίησης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Με τον τρόπο αυτό, η επιχείρηση έχει τον πλήρη έλεγχο σε ό,τι αφορά στα αποθέματα, στις παραγγελίες πρώτων υλών, αλλά και στην παράδοση του προϊόντος στον πελάτη, ενώ όλα τα παραπάνω μπορούν επίσης να αυτοματοποιηθούν σε σημαντικό βαθμό.

Αύξηση ταχύτητας & ποιότητας εξυπηρέτησης

Από την άλλη, οι επιχειρήσεις που εστιάζουν στην παροχή υπηρεσιών απολαμβάνουν αύξηση της ταχύτητας, αλλά και της ποιότητας εξυπηρέτησης, κάνοντας χρήση πολύτιμων εργαλείων διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων και e-mail, αλλά και ζητημάτων εξυπηρέτησης που προκύπτουν καθημερινά.  Παράλληλα, έχοντας τα δεδομένα του κάθε πελάτη σε μία κεντρική τοποθεσία, οι υπάλληλοι είναι σε θέση να γνωρίζουν το ιστορικό του και επομένως μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες.

    

Όποιες κι αν είναι οι ανάγκες και ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής σας, μπορείτε να επωφεληθείτε άμεσα!

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα και το καταρτισμένο προσωπικό μας θα αναλάβει να σας καθοδηγήσει προς το μονοπάτι της επιτυχίας!